Tanya Vendelbo

Tanya Vendelbo
Forfatter Tanya Vendelbo

Beskrivelse:

Med en baggrund som advokatsekretær med speciale i strafferet gennem mange år har Tanya Vendelbo udviklet en skarp indsigt i menneskelig adfærd og komplekse relationer. Hendes litterære ambitioner er formet af hendes uddannelse inden for spirituel- og personlig udvikling. I sine psykologiske udviklingsromaner dykker hun ned i følelser, traumer og den evige søgen efter mening med livet. Hendes prosa er alvorlig og tankevækkende, og hendes karakterer fremstår som levende og autentiske, hvilket giver læserne en dybdegående indsigt i den menneskelige erfaring. Ultimo 2024 udkommer debutromanen ”Drømmen om en båd” der berører emnerne sorg, mening med livet og at turde vælge kærlighed til i livet.

Kontaktoplysninger:

Adresse: 2000 Land: Danmark E-mail: Klik for at se e-mail