Brug din mailadresse som brugernavn

Som du nok har bemærket, har Dansk Forfatterforening fået ny hjemmeside. Det giver dig som medlem mulighed for at få en flot medlemsprofil, som du kan bruge som din egen minihjemmeside.

27. juni 2016

Som medlem har du fået tilsendt en e-mail med din adgangskode. Flere har oplevet problemer med brugernavnet. Men du kan logge på ved at bruge din e-mailadresse som brugernavn og den fremsendte kode.

Samtidigt med, at dit login blev sendt ud, blev der også sendt en automatisk mail ud, om at koden var ændret. Denne mail kan du blot se bort fra.

Vi håber, at du bliver glad for den nye hjemmeside, og vi vil gerne hjælpe dig i gang. Derfor har vi lavet en lille guide, som du kan læse her.

I starten kan der stadig du stadig opleve fejl og mangler. Og vi forsøger at fejlrette så hurtigt som muligt. Har du problemer med hjemmesiden er du velkommen til at ringe eller skrive ind til sekretariatet på medlemsservice@danskforfatterforening.dk