Årsmøde og sommerfest i den skønlitterære gruppe

Årsmødet skulle have været afholdt den 14. marts, men blev udsat på grund af corona. Derfor er den nye dato fredag den 28.august. Sæt allerede kryds nu, for det er et af de helt vigtige. Der skal nemlig vælges ny formand for den skønlitterære gruppe, da Amdi Silvestri går af efter to perioder.

Da den årlige sommerfest i foreningen er aflyst, også grundet corona, har vi valgt at invitere til vores eget bal, der ligger i forlængelse af årsmødet. Det er altså en sommerfest for de skønlitterære.

Årsmødet starter klokken 16 og varer indtil klokken 18. Klokken 19 starter sommerfesten, hvor der er musik, buffet, dans og indtagelse af drinks.

Tilmelding til sommerfest med buffet skal ske på authorsilvestri@gmail.com og det koster 100 kroner at deltage. Til gengæld er der mad, øl og vin. Tilmelding til årsmøde sker på samme mail, men hvorfor ikke tage begge dele med? Vi vil så gerne se dig. Tilmelding skal ske inden den 7.august 2020.

Du kan læse foreningens arrangementspolitik her