Artist-talk med Kira Skov

Artist-talk med Kira Skov / Musikhuset Aarhus.

Dansk Forfatterforening/Aarhus kan nu invitere til talk nr. 2 i samarbejde med Musikhuset/Autor/LiteratureXchange – Aarhus internationale litteraturfestival.

Kom endnu tættere på artisten og få svar på spørgsmål som: hvad er det, der får Kira til at skrive og komponere. Hvorfra kommer den litterære og musikalske inspiration? Hvordan er skabelsesprocessen? Hvordan er sangene sammensat til koncerten?

Talk’en finder sted i salen inden koncerten og modereres af sangskriver og filmkomponist Jesper Mechlenburg. Jesper har været moderator ved en række talks med blandt andre Anne Linnet, Lars H.U.G, Lydmor, Søren Ulrik Thomsen, Katinka og Peter Sommer.

Gratis adgang / ingen billetbestilling.