BU-årsmøde

Dagsorden

15:00 Oplæg ved Jan Kjær, illustrator og forfatter. Om faldgruber i kontrakter og om at komme ud med sine bøger på flere platforme.

16:00-18:00 Generalforsamling

• Valg af dirigent og referent
  • Formandens beretning
  • Referat fra udvalgene
  • Forelæggelse af regnskab og budget til godkendelse – herunder fastsættelse af kontingent
  • Valg af formand og styrelsesmedlemmer; På valg er Lise Bidstrup (suppl.), Inge Duemose Nielsen, Line Leonhardt og Sally Altschuler, som alle genopstiller. Kåre Bluitgen (suppl.) og Birde Poulsen (for illustratorgruppen) genopstiller ikke.
  • Indkomne forslag
  • Eventuelt

Derefter middag inkl. vand, vin eller øl, pris i alt 100 kr., som betales på aftenen kontant eller via mobilpay.

Husk at melde dig til middagen på: lene.moller.jorgensen@gmail.com senest 8. marts.

Forslag til emner, der ønskes taget op på årsmødet skal sendes til bestyrelsen senest 25. februar 2017. Send til: lene.moller.jorgensen@gmail.com

Er du interesseret i at stille op til styrelsen? Kontakt gerne fungerende formand: lene.moller.jorgensen@gmail.com

Vi glæder os til at se jer!