Årsmøde hos de Faglitterære Forfattere

F-styrelsen indkalder til Årsmøde i den faglitterære gruppe fredag den 5.april kl. 16 med efterfølgende spisning og socialt samvær kl. 18.

Dagsordenen offentliggøres ihh. vedtægterne den 15.marts på danskforfatterforening.dk/f-gruppen og udsendes i nyhedsbrevet for marts måned.

Motiverede forslag til dagsordenspunkter sendes til formanden Henrik Poulsen henrik@henrikpoulsen.com  senest onsdag den 27.marts.

Tilmelding til årsmødet fra 6.marts og senest mandag 1.april: pernillefrost@gmail.com

Medlemmer uden for hovedstadsområdet kan få refusion for transportudgifter (2.klasse, billigste transportform) mod aflevering af bilag