Gå-hjem-møde med tips og tricks til forhandling af honorar v. optrædener

I anledning af undersøgelsen om ulønnet og lavt betalt arbejde afholdes et gå-hjem-møde, hvor du kan få gode råd om forhandling ved to oplægsholdere, der ved hvad de taler om:

Niels Offenberg er udviklingskonsulent på Albertslund bibliotek, og har været arrangør på utallige litterære arrangementer, foredrag og festivaller i sin karriere.

Malene Von Kiær, stifter og direktør i One Decision, et landsdækkende bookingselskab for foredragsholdere.

Begge vil komme med eksempler på forhandlingssituationer, og give tips og tricks til hvordan du forhandler honorar når du skal ud og optræde.

Vi byder på et glas efter mødet.

Mødet foregår i Dansk Forfatterforenings lokaler den 21. september 2022 kl. 16-17.30
Tilmelding til df@danskforfatterforening.dk senest den 18. september 2022.

Undersøgelsen er udarbejdet af Kurana på opdrag fra Dansk Forfatterforening. Læs mere, og se hele rapporten her: https://danskforfatterforening.dk/blog/ny-rapport-om-gratisarbejde-mv/