Litterater møder filmen

Nyt filmmanuskriptkursus i Aarhus med Kirsten Bonnén Rask fra Vestdansk Filmpulje.

Fokus på dels den formelle opbygning af et filmmanuskript, dels – og især – på ligheder og forskelle.
Første møde strækker sig over to dage i december, og til de opfølgende møder (online) vil der blive gået dybere ind i håndværket i filmmanuskripter.
Der afsluttes med pitch for relevante producenter med videre i den jyske filmbranche (fysisk møde).

Læs mere om kurset her

Første del af kurset strækker sig over to dage  d. 9. december kl. 10-17 og d. 10. december kl. 10-16.
Kurset er primært for medlemmer af Aarhusgruppen, og der er max plads til 10 deltagere.

Praktisk: Der vil være kaffe/te/vand og lidt sødt/frugt. Frokosten kan medbringes eller købes hos Spiselauget på Godsbanen.

Tilmelding: Senest d. 24. november med begrundet ansøgning (max 1/2 A4 side) + titelliste til dorthe@klyvo.dk