Litteraturfestival om ytringsfrihed i litteratur, kunst og journalistik

Oplæsnings- og debatarrangement om ytringsfrihed i litteratur, kunst og journalistik.

Åbent for alle

Dansk PEN afholder i samarbejde med Lyrikgruppen i Dansk Forfatterforening et oplæsnings- og debatarrangement om ytringsfrihed i litteratur, kunst og journalistik til støtte for  forfulgte forfattere, kunstner og journalister rundt omkring i verden.

Kom med og tag del i diskussionerne om: Ytringsfrihed i litteratur, kunst og journalistik.

Arrangementet byder på oplæsning og debat. Følgende digtere/forfattere vil optræde for de frie ord:

• Pia Tafdrup, digter
  • Hanne Marie Svendsen, forfatter
  • Jens Christian Grøndahl, forfatter
  • Christina Hesselholdt, forfatter
  • Pia Juul, digter

Ordstyrere: Adil Erdem, forfatter og medlem af Dansk PENs bestyrelse og Kirsten Marthedal, digter, medlem af bestyrelsen i Dansk Forfatterforening og formand for lyrikgruppen.

Åbent for alle