Stiftende årsmøde i DFF Nord

FOR ALLE MEDLEMMER AF DANSK FORFATTERFORENING med tilknytning til Nordjylland – eller for dig, der er interesseret i at blive medlem og gerne vil vide mere om denne nyopstartede interessegruppe: Dansk Forfatterforening Nord (DFF Nord).

Hermed en dagsorden for DFF Nords stiftende årsmøde d. 28. september kl. 17-21

1. Valg af dirigent/referent
  2. Arbejdsgruppen præsenterer sig
  3. Valg til styrelsen
  4. Spændende oplæg/foredrag, du ikke vil gå glip af
  5. Talentbank-opstart: Hvem er du, hvad elsker du, hvad kan du? Kender du nogen, der kan noget vildt eller noget særligt? Hvad vil du gerne vide noget om? Styrelsen skriver ned!
  6. Mad og drikke
  7. Præsentation af efterårets første arrangementer
  8. Eventuelt

Tilmelding til maiodgaard@gmail.com (eller på tlf. 61 68 38 93) senest d. 21/9 af hensyn til bestilling af mad og drikke.

Arbejdsgruppen GLÆDER sig til at se spandevis af medlemmer og øvrige interesserede. Del meget gerne budskabet!

Mai Odgaard Petersen