Hans Peter Bech

Sidst opdateret: 7. august 2024
Hans Peter Bech

Beskrivelse:

Hans Peter Bech (cand. polit.) skriver fagbøger om international forretningsudvikling i IT industrien samt autofiktive romaner.

Tilbyder også:

Støtte til skrive, redigerings- og udgivelsesprocessen.

Kontaktoplysninger:

Adresse: Leerbjerg Lod 11, 3400 Hillerød Land: Denmark Mobil: 23476762 E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 27402917

Medlem Af:

Faglitterære gruppe

Online Referencer:

Besøg mig på:

Udgivelser

Flere udgivelser

Titel: Searching for International Business Opportunities in a Risky World
Forlag: TBK Publishing®
Udgivelsesår: 2024

Titel: Searching for International Business Opportunities – The BECH Index 2022
Forlag: TBK Publishing®
Udgivelsesår: 2022

Titel: International Inbound Lead Generation
Forlag: TBK Publishing®
Udgivelsesår: 2022

Titel: And the Winners Remain China and India – the Bech Index 2020 (Corona Edition)
Forlag: TBK Publishing®
Udgivelsesår: 2020

Titel: Global Demand Is Still Heading East – the Bech Index 2019
Forlag: TBK Publishing®
Udgivelsesår: 2019

Titel: Global Demand is Still on the Move – The BECH Index 2018
Forlag: 
TBK Publishing®
Udgivelsesår: 
2018

Titel: Revenue Generation: Facilitating the Buyers’ Journey
Forlag: 
TBK Publishing®
Udgivelsesår: 
2017

Titel: Social Selling without Situational and Contextual Content is like Partying with Robots
Forlag
TBK Publishing®
Udgivelsesår
2016

Titel: Designing Scalable Revenue Generation Models
Forlag
TBK Publishing®
Udgivelsesår
2016

Titel: The Successful Turnaround of Secunia
Forlag
TBK Publishing®
Udgivelsesår
2016

Titel: Building Successful Partner Channels: The Business Model in the Business Model
Forlag
TBK Publishing®
Udgivelsesår
2015

Titel: Organisation and Budget Considerations for Entering Foreign Markets in the Software Industry
Forlag
TBK Publishing®
Udgivelsesår
2014

Titel: Choosing Foreign Markets in the Software Industry
Forlag
TBK Publishing®
Udgivelsesår
2014

Titel: Entering Foreign Markets in the Software Industry
Forlag
TBK Publishing®
Udgivelsesår
2014

Titel: The Partner R&L – A Key to Building Successful  Channel Partners in the Software Industry
Forlag
TBK Publishing®
Udgivelsesår
2014

Titel: The Value Chain & AIDA Process in the Software Industry
Forlag
TBK Publishing®
Udgivelsesår
2014

Titel: Managing a Reseller Channel in the Software Industry
Forlag:
TBK Publishing®
Udgivelsesår
2014

Titel: Commonly Used Definitions in the Software Industry Front Office
Forlag: TBK Publishing®
Udgivelsesår: 2014

Titel: Designing Effective Channel Partner Programs in the Software Industry
Forlag: TBK Publishing®
Udgivelsesår: 2014

Titel: Channel Partner Recruitment in the Software Industry
Forlag:
TBK Publishing®
Udgivelsesår:
2013

Titel: The Software Partner Channel and the Customer Value Proposition
Forlag: TBK Publishing®
Udgivelsesår: 2013

Titel: The Software Partner Channel in a Business Model Context
Forlag: TBK Publishing®
Udgivelsesår: 2013

Titel: Business Model Generation – The Emperors’ New Clothes?
Forlag: TBK Publishing®
Udgivelsesår: 2013

Titel: Growth Through Partners
Forlag: TBK Publishing®
Udgivelsesår: 2013

Titel: Strategic Planning and Budgetting Guidelines for Independent Software vendors
Forlag: TBK Publishing®
Udgivelsesår: 2012