Generalforsamling 2021

Dansk Forfatterforenings ordinære generalforsamling

Lørdag den 24. april 2021 kl. 15

OBS! NY ADRESSE: IDA Conference · Kalvebod Brygge 31-33 · 1780 København V

Der er i år ikke middag efter generalforsamlingen.

OBS! Grundet situationen omkring corona, opfordrer vi alle ordinære medlemmer til løbende og også på selve dagen at holde sig orienteret på foreningens hjemmeside, Facebook og nyhedsbrev vedrørende generalforsamlingens afvikling. Hvis et forsamlingsforbud eller lignende umuliggør gennemførelse, vil bestyrelsen meddele, hvad der i stedet kommer til at ske.

Fortæl os, om du kommer til generalforsamlingen
Af hensyn til planlægning i forhold til eventuelle sundhedsmæssige pladskrav har vi brug for at vide, hvor mange vi skal regne med til generalforsamlingen. Vi opfordrer derfor ordinære medlemmer til – senest den 7. april 2021 – at sende en mail til df@danskforfatterforening.dk med tilsagn om deltagelse i generalforsamlingen.

Materialer og bilag til generalforsamling 2021

Læs også formandens beretning, kassererens beretning og de kritiske revisorers bemærkning i Forfatteren, når bladet er udkommet.

Valg til bestyrelsen 2021

Der er valg til bestyrelsen og posten som formand for foreningen i foråret 2021. Det er muligt at stille op frem til punktet “valg” på generalforsamlingen den 24. april 2021. Læs mere på siden “Valg til bestyrelsen 2021” i menuen øverst til højre.

2004 - 2021 © Copyrighted | Dansk Forfatterforening | Designed by Arendt™ & Developed by Eksakte