Keld Broksø

Sidst opdateret: 6. juni 2020
Keld Broksø

Er forfatter, journalist og kommunikationsrådgiver. Sjette spændingsroman "Fjendespor" kom i 2019.
Forfatterskabet handler typisk om små menneskeskæbner i klemme mellem internationale, politiske spil og kriminalitet. Helst underholdende, gerne tankevækkende og altid med grundig research. Keld Broksø læste kulturgeografi på Københavns Universitet, blev journalist i Aarhus og har arbejdet på Politiken og Jyllands-Posten. I en snes år har han siden kørt eget firma www.kb-kommunikation.dk med ydelser til medier i Danmark og Sverige samt som rådgiver for virksomheder og organisationer, ordstyrer og projektleder for konferencer. Keld Broksø spiller også trommer, ror kajak, hører heavy metal (+ det løse) og suger til sig af alt, der giver livet udfordringer og kulør.

Kontakt Oplysninger:

Adresse: Sdr. Kystagervej 35, 2650 Hvidovre Land: Danmark Mobil: 23244152 E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 20971746

De skønlitterære

Flere referencer:

“Fjendespor” på FaceBook

“Koldfronters” hjemmeside

“Koldfronter” på FaceBook

“Missilhotellets” hjemmeside

“Pengemurens” hjemmeside

Hertil YouTube videoer om bøgerne – se alle her

– bl.a. 1/2 times tv-interview om “Koldfronter” på Kanal Hovedstaden (dobbeltklik for fuld skærmstørrelse):

Besøg mig på:

Udgivelser

Andre projekter

Flere udgivelser

Hertil har Keld Broksø udgivet en børnebog med fotograf Thomas Tolstrup i 2002 (månedens børnebog hos Gyldendal): “Hvad kan Olivia blive?”

I 2004 skrev Keld Broksø også en firmabog “100 år på banen med Axel Ketner A/S”. Jubilæumsbogen fik to spor: Danmarks historie gennem de 100 år – og hvordan dramatiske begivenheder fik betydning for firmaets drift. Bogen er også oversat til engelsk.