Keld Broksø

Sidst opdateret: 12. september 2021
Keld Broksø

Er forfatter, journalist og kommunikationsrådgiver. Sjette spændingsroman "Fjendespor" kom i 2019 - og nummer syv "Malmøsyndromet" om ekstremisme på tværs af Øresund ventes i slutningen af 2021.
Forfatterskabet handler typisk om små menneskeskæbner i klemme mellem internationale, politiske spil og kriminalitet. Helst underholdende, gerne tankevækkende og altid med grundig research. Keld Broksø læste kulturgeografi på Københavns Universitet, blev journalist i Aarhus og har arbejdet på Politiken og Jyllands-Posten. I en snes år har han siden kørt eget firma www.kb-kommunikation.dk med ydelser til medier i Danmark og Sverige samt som rådgiver for virksomheder og organisationer, ordstyrer og projektleder for konferencer. Keld Broksø spiller også trommer, ror kajak og suger til sig af alt, der giver livet kulør.

Kontakt Oplysninger:

Adresse: Sdr. Kystagervej 35, 2650 Hvidovre Land: Danmark Mobil: 23244152 E-mail: Klik for at se e-mail CVR: 20971746

De skønlitterære

Flere referencer:

“Fjendespor” på FaceBook

“Koldfronters” hjemmeside

“Koldfronter” på FaceBook

“Missilhotellets” hjemmeside

“Pengemurens” hjemmeside

Hertil YouTube videoer om bøgerne – se alle her

– bl.a. 1/2 times tv-interview om “Koldfronter” på Kanal Hovedstaden (dobbeltklik for fuld skærmstørrelse):

Besøg mig på:

Udgivelser

Andre projekter

Flere udgivelser

Hertil har Keld Broksø udgivet en børnebog med fotograf Thomas Tolstrup i 2002 (månedens børnebog hos Gyldendal): “Hvad kan Olivia blive?”

I 2004 skrev Keld Broksø også en firmabog “100 år på banen med Axel Ketner A/S”. Jubilæumsbogen fik to spor: Danmarks historie gennem de 100 år – og hvordan dramatiske begivenheder fik betydning for firmaets drift. Bogen er også oversat til engelsk.